Podstawowy zakres zadań

Biuro Promocji zajmuje się promocją Uniwersytetu Zielonogórskiego. Zakres pracy Biura obejmuje dwie główne płaszczyzny komunikacji Uniwersytetu: komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

Do głównych zadań Biura Promocji należą:

  1. współpraca z mediami,
  2. aktualizacja danych dotyczących Uniwersytetu Zielonogórskiego w wydawnictwach zewnętrznych oraz na portalach branżowych,
  3. redakcja i opracowanie wydawnictw promocyjnych UZ (ulotki, albumy, informatory),
  4. przygotowywanie i zamawianie materiałów promocyjnych UZ,
  5. udział w targach i prezentacjach promocyjnych,
  6. przygotowywanie wydawnictw i materiałów promocyjnych,
  7. redakcja Miesięcznika Społeczności Akademickiej „Uniwersytet Zielonogórski”, Tygodnika Elektronicznego „NiUZ” adresowanego do pracowników UZ, Tygodnika Elektronicznego „LUZik” adresowanego do studentów UZ,
  8. prowadzenie Internetowego Serwisu Informacyjnego Uniwersytetu Zielonogórskiego i oficjalnego profilu Facebook UZ,
  9. umieszczanie treści informacyjnych na ekranach plazmowych znajdujących się na terenie UZ,
  10. koordynacja działalności reklamowej na terenie Uniwersytetu,
  11. przygotowywanie reklam i planowanie działalności promocyjnej Uniwersytetu,
  12. organizacja i koordynacja uroczystości ogólnouczelnianych,
  13. koordynacja organizacji imprez promujących Uniwersytet Zielonogórski (m.in. Festiwal Nauki, Akcja „Uniwersytet Dzieciom”),
  14. współpraca z jednostkami UZ w zakresie promocji projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej,
  15. opracowanie baz danych,
  16. przygotowywanie projektów graficznych,
^
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support