Podstawowy zakres zadań

Biuro Promocji zajmuje się promocją Uniwersytetu Zielonogórskiego. Zakres pracy Biura obejmuje dwie główne płaszczyzny komunikacji Uniwersytetu: komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

Do głównych zadań Biura Promocji należą:

  1. współpraca z mediami,
  2. aktualizacja danych dotyczących Uniwersytetu Zielonogórskiego w wydawnictwach zewnętrznych oraz na portalach branżowych,
  3. redakcja i opracowanie wydawnictw promocyjnych UZ (ulotki, albumy, informatory),
  4. przygotowywanie i zamawianie materiałów promocyjnych UZ,
  5. udział w targach i prezentacjach promocyjnych,
  6. przygotowywanie wydawnictw i materiałów promocyjnych,
  7. redakcja Miesięcznika Społeczności Akademickiej „Uniwersytet Zielonogórski”, Tygodnika Elektronicznego „NiUZ” adresowanego do pracowników UZ, Tygodnika Elektronicznego „LUZik” adresowanego do studentów UZ,
  8. prowadzenie Internetowego Serwisu Informacyjnego Uniwersytetu Zielonogórskiego i oficjalnego profilu Facebook UZ,
  9. umieszczanie treści informacyjnych na ekranach plazmowych znajdujących się na terenie UZ,
  10. koordynacja działalności reklamowej na terenie Uniwersytetu,
  11. przygotowywanie reklam i planowanie działalności promocyjnej Uniwersytetu,
  12. organizacja i koordynacja uroczystości ogólnouczelnianych,
  13. koordynacja organizacji imprez promujących Uniwersytet Zielonogórski (m.in. Festiwal Nauki, Akcja „Uniwersytet Dzieciom”),
  14. współpraca z jednostkami UZ w zakresie promocji projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej,
  15. opracowanie baz danych,
  16. przygotowywanie projektów graficznych,
  17. przygotowywanie materiałów filmowych dotyczących działalności UZ (m.in. newsy, reportaże).
^